Kvaliteta
Osiguranje kvalitete pojedinačne mobilnosti
Planiranje uključuje sve mjere osiguravanja kvalitete aktivnosti u razdoblju prije mobilnosti. Najvažnije je postavljanje jasnih ciljeva za razdoblje mobilnosti. Kada je određena mobilnost organizirana u okviru postojećeg partnerstva ugovorenog Sporazumom o razumijevanju, uzimaju se u obzir prethodno dogovorena polazišta mobilnosti.
Provedba se ostvaruje aktivnostima učenja i poučavanja u inozemstvu tijekom razdoblja mobilnosti. Mjere za osiguravanje kvalitete odnose se na stjecanje dogovorenih ishoda učenja, ocjenjivanje postignutih ishoda učenja i dokumentiranje učenikovih postignuća.
Vrednovanje mobilnosti provodi se nakon učenikova povratka u matičnu ustanovu, u razdoblju ECVET-a nakon mobilnosti. Zadužena osoba u matičnoj ustanovi provjerava usklađenost stečenih ishoda učenja sa Sporazumom o učenju. Na temelju provjere učeniku se potvrđuje i priznaje kredit stečen u inozemstvu. Nakon završetka triju faza mobilnosti (prije, tijekom i nakon mobilnosti), potrebno je vrednovati cijeli postupak. Osnovno je utvrditi mogu li se učeniku priznati znanja, vještine i kompetentnost stečene u inozemstvu.
U slučaju da se učeniku ne može priznati kredit stečen u inozemstvu u skladu s planiranim, potrebno je vrednovati postupke i aktivnosti prije, tijekom i nakon mobilnosti te prikupiti odgovarajuće informacije kako bi se u budućnosti osiguralo priznavanje kredita.
U postupak vrednovanja trebali bi biti uključeni svi sudionici mobilnosti: ustanova domaćin, matična ustanova i učenik kako bi se u postupku osvrta na provedenu mobilnost svi mogli iskazati svoja iskustva i stajališta.
Revidiranje koje se provodi na temelju rezultata postupka vrednovanja može biti polazište za izradu akcijskoga plana kojim će se unaprijediti buduće mobilnosti.
